Om det inte gäller en transportskada, gör så här: börja med att hämta hem
ALEM 09 reklamationsblankett > därefter fyller du i:
Vårt ordernummer
Allmänna kontaktuppgifter
Produktinformation
Fallbeskrivning
Montage & driftsförhållanden
Blankett ifylld av: namn, tel.nr och e-postadress
Har köpet gjorts via en av våra återförsäljare/elgrossister vänder du dig i första hand till inköpsstället för att reklamera din vara. Återförsäljaren tar sedan reklamationen vidare till oss. Om du p.g.a. av felfunktion behöver en ersättningsprodukt snabbt, så framför du det önskemålet till återförsäljaren. Denne beslutar då vad som ska göras i det akuta läget och reglerar sedan med oss.
Har du frågor kring produktens funktion eller inte är riktigt säker på hur du ska göra, är du givetvis välkommen att kontakta oss. Vi gör allt för att så snabbt som möjligt hjälpa dig.
Gäller det en reklamation av exempelvis skärmade produkter/ EMC-komponenter så gäller följande:
Vi tillämpar vid försäljning av produkter inom Skärmningsteknik
Allmänna leveransbestämmelser NL09 >. Notera på ordererkännandet vilka villkor och leveransbestämmelser som överenskommit. Vid kontakt om reklamation ska alltid följande anges:
Vårt ordernummer
Allmänna kontaktuppgifter
Produktinformation
Fallbeskrivning
© 2024 KAMIC |Personuppgiftspolicy |Visselblåsartjänst |Cookies |Uppdatera cookie-inställningar